torsdag 4 december 2008

Who Do you think will win the clash between Kartel And Mavado This year at Sting? And why do you think so?

I think The teacher ah go lock it without any problems because the youth is more Lyrical, entertaining, he can buss any tune at any riddim, the youth kill every deejay him clash wid so far, the man dont show no mercy. I dont see mavado as a Clash artist and so far him nuh prove me wrong. Dont get me wrong I rate mavado songs and when him do him thing but bwaay war a nuh fe him thing man and worst! with the baddest deejay in the business. Mavado and him song writer dem fe gwan do weh dem a do and sit down in the studio and make some big tunes and collect the paper and stop watch Kartel tattoo n dem thing deh. cause if the youth come fe bun out fuckery in the dancehall, the man have to bun out ah whooole heeeaap a artist and him could start wid him father Ground Gawd wid him tattoo and him two big piercing in his ears, I think Vado himself walk round wid piercing if him nuh dash it weh. cause smaddy can not say its arite to bore hole in the ears and then bun out tattoo and smaddy can not call demself god and bun out tattoo yu c me. I think people hype him up so the bway hype up him self and then started a lyrical war. It dosent matter what Kartel said or wat he did, Vado wanted to tek it to a lyrical war.. right? So how comes we see the bredda inna interview now a talk bout ohh kartel talk bout me mother and reh reh reh?!?! Everything is fare in war nuh true? If you start a war then you go all out right? I even hear mavado him self a talk bout kartel mother so leggo the argument youth. Bout yu nuh have no time fe war hahhaha everybody know you want to war otherwise it wouldnt have gone this far.
Rumour out a road is that Vybz Kartel and Mavado will be at stage at the same time and nobody else is allowed on the stage this year at sting. I can bet you a million US Mavado nervous a FUCK! inna the studio with daseca a practice everyday.

What do you think?

Kartel a go teach him a lesson

KUFF KAFF KWEFF!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

It dont look good for movado