torsdag 8 januari 2009

Deejay Kapri calls Kipo a 'coward'


Deejay Kapri, while congratulating Kip Rich on his fine Sting performance where he dismantled the Monster Hemp Higher, believes that Kipo could not stand up to a lyrical confrontation with him.

"I applaud him for his performance but a man is easy to shine among reflectors, but him caan shine against the light, which is me. Mi waan know wah him a deal wid because him never answer me, him not even foul me up fi open up the people dem ears, wah Lip-rich ah deal wid?" he said.

"Yet still him tek on the Monster Hemp Higher...everybody know dem a flosser, dem not lyrically inclined to war. I want to know where he is because him ah celebrate him victory yet still he is afraid to face me. If him call him owna name and mek it all sound like Kapri, mi ah go murder him lyrically," he boasted.

He has a new song that he is ready to unleash to the world which declares:

Yu and 19 man ah step plus him bredda that a 20 fag
Yu ah search fi me like mi hard fi find
After yu go trick Jamworld wid yu bomboc---t nursery rhyme
Him ah hype up hype up
Say me call him name fi get a write up
But mi a pree him from the day him say mi caan buss
But how a coward fi a call a man a coward
When mi dun hear say Ele say yu a bowas

You can listen to his music at myspace.com/kaprimusic

Inga kommentarer: